Politica de livrare și retur

Plata și livrarea produselor

Acest magazin online este destinat exclusiv livrării de produse către clienți persoane juridice, persoane fizice, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale sau intreprinderi familiale, numai la adrese de pe teritoriul României. În momentul livrării, o persoană cu vârsta de minim 18 ani, reprezentând persoană fizică sau juridică, va semna pentru toate produsele expediate.

Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către PLURITRADE. Termenul de livrare a produselor este de 24-48 ore din momentul confirmării comenzii, în zilele lucrătoare (pentru București) sau în 48-72 ore, prin rețeaua de distribuție Urgent Cargus (pentru celelalte localități din țară). În zilele de sâmbăta și duminică nu se fac livrări. În anumite cazuri, în funcție de disponibilitatea produselor, timpul de livrare se poate prelungi cu acordul clientului.

Livrările se fac numai pentru comenzi ce depășesc 100 Lei, transportul fiind GRATUIT. Comenzile pâna în 100 Lei se vor ridica personal din incinta depozitului aflat în Șos Odăii, nr. 365, sector 1, București.

Dacă preferați o altă firmă de curierat, vă rugăm să ne comunicați atunci când lansați comanda. Produsele vă vor fi livrate cu condiția ca acestea să fie achitate în avans (virament bancar/ card), costul transportului fiind în sarcina dumneavoastră.

Plata produselor comandate prin www.mafra.ro se poate face astfel: în numerar la livrare sau prin ordin de plată/transfer bancar în avans.

Plata prin ordin de plată se face în baza facturii proforme, emisă la finalizarea comenzii. Produsele se vor expedia numai dupa ce se face dovada plății catre PLURITRADE.

Returul produselor

Indiferent dacă ați făcut achiziția ca persoană fizică sau în contul unei firme (persoană juridică), beneficiați de dreptul de retur în termen de 30 zile calendaristice de la data primirii produsului, pentru orice produs cumparat pe site-ul www.mafra.ro.

Dreptul de retur în termen de 30 zile nu afectează dreptul legal de retragere în termen de 14 zile conform OUG 34/2014.

Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat: nefolosit, fără urme de utilizare, fără lovituri sau zgârieturi, însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat, în ambalajul original plus un ambalaj care să asigure transportul în bune condiții, dacă este cazul.

Pentru returnarea unui produs, indiferent de motiv, vă rugăm să  transmiteți cererea dvs. telefonic sau prin e-mail.

PLURITRADE S.R.L. poate asigura preluarea produsului ce se dorește returnat de la adresa comunicată, sau puteți trimite direct produsul la sediul nostru, cu menționarea numelui clientului, dar numai după primirea confirmării telefonice sau scrise.

Costul transportului pentru retur (de la client către PLURITRADE S.R.L.) va fi suportat de client în cazul în care motivul returului este determinat exclusiv de către client.

Ulterior verificării produsului returnat, contravaloarea acestuia va fi, fie restituită, fie compensată cu livrarea altor produse alese de dvs.

Termenul de soluționare a returului este de 14 zile de la data recepționării produsului de către PLURITRADE S.R.L.